Een gepersonaliseerde
en goed gevulde welkomstbox

Maak van jouw klanten fans & ambassadeurs
met deze unieke box als warm welkom
én als unieke aanvulling en ondersteuning
voor jouw programma.

Plan een gratis sessie waarin we samen bekijken
wat jij nu nodig hebt om
van je klanten fans & ambassadeurs te maken.

Je hebt een online programma,
je vraagt daar best een aardig bedrag voor
en dat is het ook meer dan waard.
Maar je wilt wel echt verbinding maken met je klant.
Haar laten voelen dat je klaar staat voor haar.
Je wilt meerdere contactmomenten met haar hebben,
zonder dat het je extra tijd kost.

Een welkomstbox is DE manier om dit te bereiken.

Ik vond het heel fijn dat je meedacht over de invulling en het doel van de box. Wat er precies op de kaarten moest komen zodat het waardevol is voor klant. Door alle vragen die je stelde en suggesties die je deed, is de box mooier geworden. Het is geen goody box, maar een waardevolle inhoudelijke toevoeging en een soort naslagwerk waar mijn deelnemers nog eens doorheen kunnen bladeren.

Jouw welkomstbox maakt mijn programma waardevoller en het is echt onderdeel van het programma geworden.

Darlaine Heitinga

Creative partner & coach

Herken je dit?

N

Je ziet je klanten voornamelijk online, maar je wilt wel écht die verbinding met ze maken. Je hebt alleen geen idee hoe je dat kunt doen op een manier die origineel, leuk én van meerwaarde is.

N

Je hebt klanten voor je online programma en wilt ze een warm welkom geven. Je denkt aan een welkomstbox, maar dan wel eentje die ook nog eens super waardevol is voor je klanten. Maar je hebt geen idee hoe je mooi & nuttig kunt combineren en hoe je het aan kunt pakken.

N

Je wilt meerdere klant contactmomenten in je online programma inbouwen, zonder dat het je meer tijd kost. Want tja, jij bent een ondernemer die schaalbaar wilt ondernemen.

N

Je wilt een welkomstbox die jouw online programma inhoudelijk ondersteunt, waardoor je programma nóg waardevoller wordt (en je dus ook je prijs ook kunt verhogen).

N

Je bent op zoek naar een manier om van je klanten echte fans te maken, of sterker nog: ambassadeurs. Jouw klanten zorgen voor nieuwe klanten, zodat jij een continue stroom van nieuwe klanten hebt (en de omzet waar je zo naar verlangt).

N

Je wilt een waardevolle en prachtig vormgegeven welkomstbox voor je klanten, maar het bedenken, samenstellen en versturen van de boxen: dat overzie je niet helemaal, kost teveel tijd en besteed je liever uit aan een expert.

Je verplaatst je echt in mij en mijn klant en denkt na over wat mijn klant nu eigenlijk wilt in plaats van wat jij wilt. Je ziet hoe de klant de welkomstbox kan inzetten, wat hun doel is met de materialen, wat ze willen overbrengen. Dat vertaal jij naar materialen en de inhoud van een prachtig gepersona-liseerde welkomstbox. Je werkt heel vraaggericht in plaats van aanbod-gericht. Je hebt haarfijn door waar mijn klanten behoefte aan hebben.

Daarnaast is je stijl en manier van tekenen heel overzichtelijk en duidelijk. Je kunt een ingewikkelde boodschap heel beeldend en begrijpelijk overbrengen.

Pepijn Pillen

Organisatieadviseur,Kessels & Smit

Voor het project Vitaal Vakmanschap wilden we niet meer alles digitaal doen. Jouw welkomstbox paste mooi bij onze wens: om het menselijk, mooi en leuk te maken. Door jouw creativiteit konden we ook de creativiteit bij de collega’s inzetten.

De welkomstbox ontwikkelde zich gaandeweg tot een soort toolbox. Niet meer digitale bestanden sturen, maar de box vullen met mooie materialen. Dat leeft, raakt en inspireert. We blijven de toolbox ook nog steeds met heel veel plezier gebruiken, je pakt het er makkelijk even bij. Het heeft dus veel meer en langer waarde.

Janneke Vollebergh

Specialist duurzame inzetbaarheid,Nationale Politie

 

 

IK DENK GRAAG MET JE MEE OVER JOUW GEPERSONALISEERDE WELKOMSTBOX.
PLAN EEN GRATIS MATCHCALL MET ME IN OM TE KIJKEN WAT IK VOOR JOU KAN BETEKENEN

Maak van jouw klanten fans & ambassadeurs

Zorg voor meerdere contactpunten met je klant,
zonder dat het jou extra tijd kost

Hoe tof is het als je meerdere contactmomenten met je klanten hebt in je programma. Niet omdat jij meer tijd besteedt aan je klant, maar omdat in je welkomstbox elke keer weer een nieuwe verrassing komt, wat zorgt voor een aandenken, maar tegelijkertijd ook voor exposure op je social media. Niet alleen als ze de welkomstbox hebben gekregen, maar op meerdere momenten tijdens je programma.

Mijn belofte aan jou:

Door onze samenwerking heb jij straks een welkomstbox
die voor verbinding zorgt met jouw klanten,
wat jouw programma inhoudelijk ondersteunt en sterker maakt,
wat zorgt voor meerdere contactmomenten met je klanten,
wat fans en ambassadeurs van jouw klanten maakt en
zo zorgt voor nieuwe klanten en meer omzet.

Jouw klanten zorgen voor
nieuwe klanten

Jouw intentie met de welkomstbox is je klanten welkom heten, zorgen dat ze zich gewaardeerd voelen en echt die verbinding met jou voelen. En tegelijk is het ook een mega waardevol marketinginstrument, waar geen FB advertentie of instagram post tegenop kan.

Jouw klanten gaan foto’s van de box op hun socials delen, ze vertellen over jouw programma (en die toffe welkomstbox) als ze met andere ondernemers praten of in de DM sliden. Zij zijn jouw fans en promoten jouw programma. Zij zorgen dat jij een continue stroom aan nieuwe klanten krijgt. Hello, vette omzet!

De welkomstboxen die je voor mijn deelnemers maakte, zijn zó gaaf!
I LOVE it!

Nu alweer zin in dat mijn deelnemers dit krijgen 😍

 

 

Nina Timmermans

Organisatiepsycholoog

Het is nu tijd om je klanten in het zonnetje te zetten
en tegelijk je omzet te laten groeien!

De tijd van een simpel kaartje sturen om je klant te bedanken is echt voorbij.
Jij mag jouw klant de persoonlijke aandacht geven
waar ze naar verlangt en die ze verdient.
Daar kun je vandaag al mee starten!

Ik denk graag met je mee over
jouw gepersonaliseerde welkomstbox.
Plan een gratis match call met me in
om te kijken wat ik voor jou kan betekenen.

Hoe ziet onze samenwerking eruit?

We hebben een intakegesprek waarin we de inhoud van je welkomstbox bespreken. Daarna stuur ik je meteen een plan van aanpak en een offerte op maat.

Zodra je akkoord bent met de offerte, stuur ik je de eerste factuur (100% ontwerpkosten).

Ik stuur je ook alvast een vragen/invullijst voor alle input die ik van jou nodig heb. Denk aan teksten voor op de kaarten (opdrachten, affirmaties, quotes et cetera), maar ook je huisstijl kleuren, logo’s en foto’s.

Zodra je de eerste factuur hebt betaald, start ik met het ontwerp van de welkomstbox en stuur je het eerste concept. Jij geeft je feedback en die verwerk ik in de eerste correctieronde.

Ik stuur je het tweede concept. Jij geeft je feedback als je die nog hebt en die verwerk ik in de tweede en laatste correctieronde.

We hebben (continu) tussentijds contact voor afstemming via app, bellen of mail.

Jij geeft akkoord op het definitieve ontwerp en ik stuur je de tweede factuur (50% van de kosten voor de welkomstboxen/kosten per deelnemer).

Ik stuur de drukbestanden naar drukker en zal alle benodigde materialen inkopen.

Als ik alles binnen heb, ga ik verder met de boxen samenstellen en versturen naar jouw klanten (hoe en wanneer, dat hebben we al afgestemd).

Ik stuur je mijn derde factuur (de resterende 50% voor de welkomstboxen/kosten per deelnemer).

We plannen een evaluatiegesprek in en bespreken dan gelijk wanneer de volgende lancering gepland staat, wanneer ik de volgende boxen verstuur en meer praktische zaken.

Bij de volgende lancering kijken we of er kleine aanpassingen in het ontwerp nodig zijn (en bespreken welke kosten daarmee gepaard gaan). Daarna herhalen we stappen 7 tot en met 11 : )

De gepersonaliseerde welkomstbox is ideaal voor jou als jij:

N

Een programma hebt waarbij je je klanten veelal of alleen maar online ziet

N

Je klanten welkom wilt heten, écht die verbinding wilt maken met jouw klanten, maar je hebt geen idee hoe je dat kunt doen

N

Schaalbaar onderneemt en regelmatig klant contactmomenten wilt

N

Een continue stroom van nieuwe klanten wilt, zonder dat jij er zelf heel hard aan moet trekken

N

Van je klanten fans & ambassadeurs wilt maken, die jouw programma promoten en verkopen

Het resultaat van werken met mijn welkomstbox:

Jouw klanten ervaren een warm welkom met persoonlijke aandacht en mooimakerij

Je klanten voelen zich gezien en gewaardeerd

Je maakt echt verbinding met je klanten

Jouw programma wordt door de welkomstbox inhoudelijk ondersteund en daarmee nóg sterker (waardoor je er ook meer geld voor kunt vragen)

Je creëert meerdere contactmomenten met je klant zonder dat het jou extra tijd kost

Je maakt fans en ambassadeurs van je klanten en daarmee een continue stroom van nieuwe klanten en meer omzet

De investering

Ik maak de welkomstboxen altijd op maat, voor iedere klant,
want originaliteit is hierin ontzettend belangrijk.
Dus een exacte prijs kan ik je pas geven als we ons intakegesprek hebben gehad
en we precies weten wat ik voor je ga maken.
Daarom krijg je van mij altijd een offerte.

Om je toch een indruk te geven van de investering,
heb ik hieronder een rekenvoorbeeld van een welkomstbox,
op basis van boxen die ik eerder voor andere klanten maakte.

De investering bestaat altijd uit twee onderdelen:
kosten voor het ontwerp (eenmalig) en
kosten voor de box (per deelnemer).

Alle genoemde prijzen zijn excl. 21% BTW.

Het ontwerp
(rekenvoorbeeld)

Een intakegesprek en meerdere afstemmings-momenten via whatsapp
of bellen.

Het logo van je online programma dat we gebruiken voor de sticker op de box en op het welkomstkaartje.

Een welkomstkaartje met op de achterkant een door jou geschreven welkomsttekst.

Een grote sticker voor op de box: staat mooi en sluit de box goed.

Een ronde sluitsticker van 40 mm om op het zijdepapier te plakken.

6 verschillende ontwerpen voor module/opdrachtkaarten: kaarten met informatie over of een opdracht uit de module.

3 verschillende quotekaarten: kaarten met quotes naar keuze die ik voor je handletter.

3 affirmatie- of reflectiekaarten: kaarten met een affirmatie- of een reflectievraag.

Een klein cadeautje (samen met jou te bedenken).

Een mooi notitieboek (ongeveer A5 formaat) met de naam van de deelnemer op de voorkant gehandletterd.

Een stevige envelop om de box in op te sturen, mooi gemaakt en met de naam en adresgegevens van de deelnemer erop gehandletterd

Alle materialen uitzoeken en bestellen zoals de notitieboekjes, het cadeautje, het drukwerk en de verpakkingsmaterialen.

Totale investering voor het ontwerp (eenmalig)
€ 1.997

De welkomstbox
(per deelnemer)

Een A5 magneetklepdoos met een gepersonaliseerde grote sticker op de klep van de box.

Het welkomstkaartje met jouw eigen tekst achterop om de deelnemer persoonlijk welkom te heten.

De overige kaarten met de informatie over de modules, opdrachten, quotes, affirmaties en/of reflecties.

Het A5 notitieboek met de naam van de deelnemer erop gehandletterd & een pen met quote erop.

Een klein cadeautje, met aandacht mooi ingepakt natuurlijk.

Alles mooi verpakt in zijde-papier in jouw huisstijlkleur, vastgeplakt met een ronde sluitsticker met jouw logo erop.

Inclusief de samenstelling van de box, het personaliseren en verzenden naar de deelnemer. ALLES dus ; )

De welkomstbox wordt verstuurd in een mooigemaakte envelop.

Er gaan echte postzegels op de envelop en de naam en het adres staat er met de hand geschreven erop.

Totale investering per box/deelnemer
€ 65

Dit ben ik

Mijn naam is Susan Kersten en ik begon met werken als illustrator en vormgever in 2017. Na verschillende functies in het bedrijfsleven, de kinderopvang en de hospitality branche volgde ik mijn hart en passie en startte ik, in de voetsporen van mijn vader, mijn eigen bedrijf.

Ik ben geboren (en deels opgegroeid) in Amsterdam, waar ook mijn hele familie vandaan komt. Halverwege de basisschool verhuisde ik met mijn ouders en jongere broertje naar Weesp, niet ver van die mooiste stad van Nederland vandaan. Mijn vader was ondernemer (o.a. met een slagerij) en dat heb ik altijd heel mooi en inspirerend gevonden. Hij is inmiddels alweer een hele tijd geleden overleden, maar zijn ondernemerskwaliteiten heeft hij aan mij doorgegeven.

 

Na mijn studie ben ik niet meteen gaan ondernemen. Ik werkte eerst als coördinator, team-, project- en accountmanager in de woningcorporatie branche. En als locatiemanager van een kinderdagverblijf en een luxe vergaderlocatie/coworking space. In die laatste functie heb ik mijn creativiteit, mooimakerij en ondernemerschap (her)ontdekt. Ik maakte van saaie (en vaak lelijke : ) powerpointslides mooi geïllustreerde en vormgegeven kaarten. Voor een traject met meerdere (offline) sessies maakte ik daar en box omheen, die iedere sessie bijgevuld werd.

Iedere keer weer kreeg ik complimenten van mijn klanten en lovende reacties van hun deelnemers. Ze waren er zo blij mee, het voelde als een cadeautje voor de deelnemers en mijn klanten voelden echt een verbinding met hun deelnemers. Bij iedere nieuwe sessie was het een superfijne start van de dag, om de nieuwe materialen uit te delen die de deelnemers in hun box konden bewaren. Iedere keer weer een momentje van verbinding, waardering en blijheid.

En zo ontstond de welkomstbox. Hier had ik mijn goud in handen. Boxen waarmee de deelnemers welkom werden geheten aan het begin van een traject. Met daarin een notitieboekje, een cadeautje en verschillende, mooi geïllustreerde en vormgegeven materialen. Materialen die de adviseurs konden gebruiken tijdens het werken met de groepen. Een op maat gemaakte, gepersonaliseerde welkomstbox waardoor mijn klanten zelf vet blije klanten kregen. Fans en ambassadeurs!

Mijn missie was geboren:
Ik zorg voor verbinding, door persoonlijke aandacht te geven,
en met mijn mooimakerij & positiviteit.
Want als mensen contact hebben met elkaar,
met elkaar verbonden zijn,
dan wordt de wereld een stukje mooier.

Fans en ambassadeurs maken van jouw klanten, daar gaan we voor!

Want zij verkopen dan eigenlijk jouw programma, waardoor je meer klanten krijgt waarmee je de verbinding aangaat en daardoor meer omzet behaalt.

Hoe we dat doen? Ik leg het je graag uit in een match call.

Plan een gesprek waarin we bespreken hoe ik voor jou een gepersonaliseerde welkomstbox mag maken voor jouw klanten. Een box waar de persoonlijke aandacht en waardering vanaf spat, maar die jouw programma ook inhoudelijk ondersteunt, en dus nóg waardevoller maakt.

Meest gestelde vragen

Q: Hoe gaan we te werk?
A: Een uitgebreid antwoord vind je onder ‘hoe ziet onze samenwerking eruit’, halverwege de pagina. Maar in het kort: als je na de matchcall besluit met mij te gaan samenwerken, bespreken we meteen een planning op hoofdlijnen en plannen we het intakegesprek in. Voorafgaand aan het intakegesprek stuur ik je een vragenlijst en ‘de menukaart’, zodat je alvast kunt nadenken over de materialen die je in jouw welkomstbox wilt opnemen. Na het intakegesprek maak ik een plannetje van uitvoering en een op maat gemaakte offerte. Zodra die is geaccordeerd, ga ik voor je aan de slag.

Q: Wat zijn de kosten van een gepersonaliseerde welkomstbox?
A: Ik maak altijd een op maat gemaakte offerte, nadat wij het intakegesprek hebben gehad en hebben besproken wat je in de box wilt opnemen. De kosten bestaan altijd uit eenmalige ontwerpkosten en daarnaast kosten per deelnemer/box. Ik kan je dus alleen een schatting geven op basis van eerder door mij ontworpen welkomstboxen. Iedere welkomstbox wordt namelijk op maat gemaakt. Maar gemiddeld kun je denken aan rond de €2.000 voor de eenmalige ontwerpkosten en rond de €65 per box/deelnemer. De totaalprijs hangt dus wel af van het aantal deelnemers aan je (online) programma.

Q: Maakt het voor de kosten uit hoeveel deelnemers ik heb voor mijn (online) programma?
A: De kosten bestaan altijd uit eenmalige ontwerpkosten van de welkomstbox en daarnaast kosten per deelnemer/box. De totaalprijs hangt dus wel af van het aantal deelnemers aan je (online) programma. De ontwerpkosten heb je dus alleen bij de eerste ‘ronde’ van je programma; de kosten per box/deelnemer heb je altijd.

Q: Wat is het verschil tussen een welkomstPAKKETJE en een welkomstBOX?
A: Het pakketje is echt om je klanten welkom te heten en even die verbinding met ze aan te gaan voordat het programma van start gaat. Je klanten voelen zich gewaardeerd en gezien. Ze posten het op insta als ze het binnenkrijgen. Dit worden jouw fans.

De box is veel uitgebreider. Het heet ook je klanten welkom, je maakt de verbinding en ze voelen zich gezien en gewaardeerd. Maar de materialen in de box zijn uitgebreider en veelzijdiger, ze ondersteunen de klant- en ontwikkelreis van je deelnemers. De materialen ondersteunen je programma inhoudelijk, het is dus echt een aanvulling op je programma. Het maakt je programma waardevoller.

Daarnaast zorgt de box ervoor dat je deelnemers vaker de box erbij pakken om aan de slag te gaan met de materialen die erin zitten. Je creëert op die manier dus meerdere klantcontactmomenten zonder dat het jou extra tijd kost.

Ze posten & taggen dan niet alleen wanneer ze de box hebben ontvangen nog voordat het programma is gestart, maar waarschijnlijk ook wanneer ze m er weer bij pakken als ze met de opdrachten uit je programma aan de slag gaan. Dit worden niet alleen fans van je, maar ambassadeurs. Zij gaan jouw programma aanraden aan mensen en zorgen zo voor nieuwe klanten en meer omzet.

Q: Hoeveel (doorloop)tijd kost het ontwikkelen van een gepersonaliseerde welkomstbox?
A: Dit hangt helemaal af van wat je in de welkomstbox wilt opnemen en wat je al ‘klaar’ hebt liggen qua teksten voor op de materialen in de box. Denk dan aan opdrachten, quotes, affirmaties, reflectievragen et cetera. Naast het aanleveren/schrijven van teksten voor op de kaarten, moet je in totaal rekening houden met ongeveer een dagdeel van jouw tijd voor het intakegesprek, tussendoor afstemmen, de correctieronde en eventueel andere korte afstemmomenten.

Daarnaast hebben we een doorlooptijd waar je rekening mee moet houden. Dat is de tijd die ik minimaal nodig heb voor het ontwerp, daarover afstemmen/correcties verwerken en natuurlijk het bestellen van materialen, samenstellen en versturen van de welkomstboxen.

Maar meestal hebben mijn klanten zelf wel iets meer tijd nodig om alle benodigde informatie en teksten naar mij te sturen. Dus 3 tot 6 weken doorlooptijd is gemiddeld.

Q: Ik heb een online programma van een paar honderd euro. Is een welkomstbox dan iets voor mij?
A: De investering voor een gepersonaliseerde welkomstbox die jouw programma inhoudelijk ondersteunt is dan waarschijnlijk een te grote investering. Maar, ik help je graag met een gepersonaliseerd welkomstpakketje om jouw klanten welkom te heten en wel die verbinding aan te kunnen gaan. Kijk voor meer informatie over een welkomstpakketje.

Q: Past de welkomstbox wel bij mijn bedrijf en huisstijl?
A: Ik stem met jou af wat je huisstijl(kleuren) zijn en houd daar rekening mee bij het ontwerpen van de welkomstbox. Ik heb natuurlijk wel mijn eigen stijl, qua illustraties, handlettering en ‘sfeer’. Dus bekijk vooral even de foto’s en video’s van boxen die ik eerder maakte voor mijn klanten, om te zien (en voelen) of het bij jou en je bedrijf past.

Q: Moet ik de welkomstboxen zelf versturen?
A: Nee, ik doe alles voor je. Dus het ontwerp maken, alle materialen bestellen, de welkomstboxen samenstellen, ze verpakken met persoonlijke aandacht voor je deelnemers en meer mooimakerij, én het opsturen van de box naar jouw klanten. Ik regel het dus van A tot verZenden!

Q: Wat als ik last minute toch nog wat extra deelnemers voor mijn (online) programma heb?
A: Dan stuur je mij even een appje om af te stemmen. Ik bestel altijd meer materialen dan we nodig hebben/afgesproken hebben, zodat ik een aantal boxen extra op voorraad heb. Zodra ik de namen en adresgegevens van je heb doorgekregen, verstuur ik binnen maximaal twee dagen de welkomstboxen naar je nieuwe klanten. Zonder extra kosten uiteraard (naast de reguliere kosten per box/deelnemer).

Volg mij op instagram en leer me beter kennen
als mooimaker, creatief ondernemer, moeder & mens